رفتن به مطلب
شرایط فعال سازی بخش ویژه
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
جستجو به صورت ...
جستجو در ...
j.mahdavi

@LINE ،مخصوص کسب و کار

پست های پیشنهاد شده

j.mahdavi    1,250

[h=1]@LINE ،مخصوص کسب و کار[/h]

شرکت توسعه*دهنده نرم*افزار پیام*رسان اینترنتی LINE ابزار جدیدی را با نام @LINE برای کسب* و کارها و کاربران تخصصی عرضه کرد.

 

 


این ابزار با هدف کمک به کاربران برای ایجاد حساب کاربری سازمانی و برقراری ارتباط میان مشتریان و شرکت ساخته شده است.

برای ابزار @LINE قابلیت ارسال پیام*های گروهی به تمام هواداران موجود در حساب کاربری در نظر گرفته شده است تا سازمان*ها در آینده بتوانند از این طریق با مشتریان خود ارتباط نزدیک برقرار کنند.

 

کاربران همچنین می*توانند در گفت*وگوهای گروهی و انفرادی شرکت کنند که البته قابلیت مذکور در صورت تمایل می*تواند غیرفعال شود.

برندها و کسب و کارهایی که از ابزار @LINE استفاده می*کنند، مانند بسیاری از شبکه*های اجتماعی و رسانه*ای این قابلیت را در اختیار خواهند داشت تا یک صفحه اصلی برای خود در نظر بگیرند و سازمان مربوطه بتواند آخرین اخبار و اطلاعات خود را روی آن منتشر کند.

آخرین به*روزرسانی*ها نیز می*تواند روی همین صفحه منتشر شود و کاربران بتوانند بر حسب زمان انتشار مطالب، آنها را در اختیار بگیرند.

کاربران سازمانی می*توانند حساب*های کاربری مورد نظر خود را به صورت تصادفی و رایگان در این سرویس ایجاد کنند یا آنکه با پرداخت ۲۴ دلار بتوانند یک حساب کاربری ویژه بخرند که البته برای نگه داشتن آن باید سالی ۱۲ دلار هم بپردازند.

حساب*های کاربری رایگان ماهانه امکان ارسال ۱۰۰۰ پیام را فراهم می*کنند.

لازم به ذکر است که این ابزار برای هر دو سیستم*عامل اندروید و iOS به صورت رایگان عرضه شده است.

    • پسند 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×